人気ブログランキング | 話題のタグを見る

I'm so sorry


There is a problem with British Telecom broadband and I can not access the internet so far.

It has been like this since Wednesday night.

It seems like they need another 2 or 3 days to fix the problem:(


Now I am at an internet cafe to check my e-mails


BUT!!!


There is no Japanese IME so I can not type Japanese!!!!

I am very sorry but I have to wait to add my blog till I come back to Japan on Tuesday

Anyway I can not wait to eat lots of delicious food there!

Also I am looking forward to visiting your sites then

Till then, take care

From Zuppina :)


nagomiさんの翻訳ソフトによる訳文

「ブリティッシュ・テレコムブロードバンドに関する問題があります、そして、私は今までのところ、イン
ターネットにアクセスすることができません。

それは水曜日の夜以来のこの似ていました。

彼らが問題を修正するために2日間かもう3日間を必要とするように見えます:、(


現在、私のメールをチェックするために、私はインターネットカフェにいます。


しかし!


私が日本語をタイプすることができないように、どんな日本のIMEもありません!

本当に残念ですが、私は、私が火曜日に日本に戻るまで私のブロッグを加えるのを待たなければな
りません。

とにかく、私は、そこで多くの美味しい食物を食べるのを待つことができません!

また、その時そちらのサイトを見るのを楽しみにしています。

次に、注意してくださいまで」

人気blogランキングへ

by zuppinalondon | 2006-04-23 02:28 | おまけ